Acasa Agenda HR Human Design for Employee Experience.Trenduri pentru anul care vine

Human Design for Employee Experience.Trenduri pentru anul care vine

6 min citire
0
0
1,714

Având în vedere volatilitatea piețelor mondiale o preocupare majoră și perturbările din ultimii câțiva ani încă proaspete în memorie, angajații din întreaga lume fac o pauză pentru a reconsidera importanța și rolul muncii în viața lor.

De la echilibrul dintre viața profesională și cea privată și salariu și beneficii, până la securitatea locului de muncă și alinierea valorii, angajații pun la îndoială elementele fundamentale ale organizațiilor pentru care lucrează.

Și au ajuns la o concluzie simplă: este timpul să-și restructureze relația cu munca și să dezvolte practici mai centrate pe om care să le permită nu numai să supraviețuiască, ci și să prospere, în lumea muncii de astăzi.

Pe măsură ce continuăm într-un nou deceniu, lumea muncii se schimbă într-un ritm fără precedent – și niciodată nu a fost mai important să înțelegem exact ce își doresc și de ce au nevoie angajații.

În cadrul panelului evenimentului Fast Forward. Organizația Viitorului, organizat de Revista HR Manager, în parteneriat cu HUMANISTIC, invitatele noastre, Cristina Mancaș, Vice Președinte Resurse Umane, Schneider Electric Europa de Sud Est, Carmen Avramescu, HR Regional Director, TenarisSilcotub, Roxana Ciltea, Country HR Head Sanofi Romania și moderatorul panelului, Mihai ZÂNT, Business Coach, Managing Partner HUMANISTIC, au adus în discuție strategii și planuri de resurse umane care să răspundă la întrebarea: Cum, punând în mijloc omul, cu toată umanitatea sa, construim experiențe în organizație care să creeze balansul ideal între așteptările tuturor părților implicate?

Roxana Ciltea a vorbit despre 2 paliere, 2 procese de cultură organizațională: de la „play to be there, play not to lose” la „play to win”. Cei doi piloni pe care mizăm sunt „Străduiește-te să te autodepășești”, adică fă mai mult decât ai făcut ieri, acționează, ai inițiativă înainte să ți se spună ce faci. Al doilea pilon este „Acționează numai în interesul pacientului.”

Cristina Mancaș  susține că „employee experience este o oportunitate si o necesitate, în același timp. Nu se pot separa cele două termene. Este o oportunitate pentru că putem crea. Suntem exact în acel moment în istorie în care ești încurajat, împins să creezi și să dezvolți, să inventezi. Toți am trecut prin transformări în ultimii 2 ani, ce rămâne important, însă, este partea de agilitate. Din punct de vedere al wellbeing-ului, am implementat o platformă de suport psihologic pentru toți angajații din South-East Europe. Deja se văd îmbunătățiri în acest sens. Am repornit un alt program de wellbeing atât online cât și offline, în sensul că am dat drumul echipei de fotbal, miercurea. Avem și campionat”.

Carmen Avramescu a afirmat că „noi abordăm din 2 perspective partea asta de employee experience: pe de o parte este perspectiva proceselor și cum fiecare dintre ele este perceput, resimțit și simțit de către angajați și, pe de altă parte, perspectiva diverselor categorii de angajați, și aici mă refer mai degrabă la diversitatea relațională, sau a tipului de lucru. Când ai în companie și producție și muncă de birou, nu poți da aceeași soluție pentru toți angajații”.

Mai multe despre discuția panelului aflați accesând acest link.

Pentru a vizualiza înregistrarea integrală a evenimentului, accesați pagina oficială.

Comentarii

Incarcati mai multe articole similare
Incarcati mai multe dupa Marilena Ispas
Incarcati mai multe in Agenda HR

Lasă un răspuns

Verificati De asemenea

Strategii HR de succes: cum își consolidează companiile brandul de angajator și își promovează angajații

Într-un context de piață a muncii extrem de competitiv și în continuă schimbare, strategii…