Acasa Agenda HR Experiența digitală și reputatia de bun angajator: de la recrutare până la loializare

Experiența digitală și reputatia de bun angajator: de la recrutare până la loializare

4 min citire
0
0
745

Atunci când vine vorba de investiția în employer branding intră în joc mai multe aspecte: comunicarea digitală (site web, site de carieră, rețele sociale etc.), mărturiile angajaților, practicile de HR ale companiei, angajamentele acesteia (CSR, asociații etc.). ), servicii și beneficii oferite (CSE, sală de sport, serviciu de concierge, aplicație mobilă etc.), etc.

Aurelian Chitez, Director of Sales, Romanian Software, a vorbit în cadrul evenimentului Best Employer Fest Ediția a III-a, Festival de bune practici „Employee Experience”, organizat de Revista HR Manager cu sprijinul HUMANISTIC în data de 28 martie 2023 despre ce înseamnă experiența digitală a angajaților, angajatorilor dar și despre reputația de bun angajator:

Digitalul, foarte important pentru experiența angajaților

Tehnologia digitală este o parte integrantă a vieții noastre, suntem obișnuiți să obținem informații rapid cu câteva clicuri. Și așteptarea este aceeași în viața profesională: un angajat care are o întrebare, dorește să rezerve un spațiu sau altul trebuie să poată face acest lucru simplu și imediat.

Companiile oferă din ce în ce mai mult servicii digitale angajaților lor, în special aplicații mobile. Prin intermediul smartphone-ului, angajații își pot găsi colegi, primesc comunicări ale companiei, își pot rezerva o sală de ședințe sau un loc la cantină etc. Sharvy este un exemplu: prin intermediul aplicației web și mobile, angajații își pot rezerva diferite spații în funcție de nevoile lor (loc de parcare). , birou, loc în cantină etc.).

Aceste servicii digitale suplimentare sprijină angajații zilnic și le facilitează accesul pe site. Experiența lor la fața locului este îmbunătățită și mai ales inovatoare. Vor avea o imagine pozitivă a companiei pentru care lucrează și vor fi mândri să vorbească despre asta altora.

Notorietatea de bun angajator contează tot mai mult în procesele de atragere, retenție și loializare a angajaților. Într-o piață competitivă, pachetul de beneficii și salariul nu mai sunt suficiente. Experiența angajatului se cultivă în procesul de recrutare. Loializarea are nevoie de un efort combinat între HR, management și tehnologii HR. Avem noi tipuri de angajați, noi așteptări din partea lor, deci este timpul să adaptăm strategia și s-o facem digitală.

Pentru a viziona întreg discursul lui Aurelian Chitez accesați acest link.

Pentru a viziona înregistrarea întregului eveniment accesați pagina oficială.

Comentarii

Incarcati mai multe articole similare
Incarcati mai multe dupa Revista HR Manager
Incarcati mai multe in Agenda HR

Lasă un răspuns

Verificati De asemenea

Adina Mărculescu: “Lecția pe care am învățat-o a fost importanța anticipării schimbărilor și a pregătirii pentru situații neprevăzute”

Continental Hotels, unul dintre cele mai cunoscute lanțuri hoteliere din România, reprezin…