Acasa Agenda HR Ce este important pentru angajator poate să fie diferit față de ce este important pentru candidat

Ce este important pentru angajator poate să fie diferit față de ce este important pentru candidat

8 min citire
0
0
606

Revista HR Manager împreună cu partenerul său Humanistic au organizat Best Employer Fest , în data de 30 iunie, 2021. Evenimentul este un festival dedicat eforturilor interne de a atrage, a motiva și a susține angajații și specialiștii valoroși, într-o perioadă tumultoasă cum a fost cea marcată de ultimul an și jumătate.

Recunoașterea de „Angajator de Top” vine în urma alinierii și existenței unei strategii de Resurse Umane și Leadership foarte bine pusă la punct. Este unul dintre principalele rezultate ale întregii echipe de HR. Iată de unde și importanța pe care am dorit să o acordăm acestui subiect. Fie că au aplicat sau nu pentru recunoașterea de angajator de top, companiile depun eforturi constante, au strategii și direcții clare pentru a atrage în această piață experți. Știm că rotițele HR-ului se unesc cu ale Managerilor pentru efort susținut și SLA-uri în recrutare, foarte ambițioase.

Best Employer Fest este locul unde echipele de HR se întâlnesc pentru a se bucura și a-și împărtăși întreaga diversitate de proiecte pe care le derulează pentru colegii lor. Se iau idei. Se schimbă bune practici. Se oferă și se primește feedback și toți participanții se pot întoarce în cadrul companiilor lor, mai bogați și cu o nouă energie, pentru a continua. Au fost puse sub lumina reflectorului efortul și ideile, munca susținută a echipelor de HR ce conduc an de an în recunoașterea organizației de a fi angajatorul deziderabil.

Moderatorii evenimentului au fost Iulia Buciuman , Managing Partner, HUMANISTIC și Mihai ZÂNT , Business Coach, Managing Partner HUMANISTIC.

Tematica evenimentului a fost legată de intrebările arzătoare din HR de mai bine de 5 ani. Intrebări care vor continua să fie fierbinți și în perioada următoare:

  • Cum găsim oamenii, cum găsim acest profil atât de specific.
  • Cum păstrăm oamenii, cum dezvoltăm și integrăm în continuare noul venit în cultura noastră.
  • Despre comunicarea, beneficiile, accesibilitatea, valorile interne, transparența deciziilor, mediul de lucru și oportunitățile viitorului dorit care sunt doar câteva dintre palierele ce au trebuit gândite, regândite și reașezate în ultimul an pentru ca organizația să își păstreze atractivitatea.
  • Programe adaptate contextului, prin care majoritatea companiilor au asigurat instrumente de susținere a tonusului organizațional și stării de bine și au continuat, la început timid iar anul acesta în același ritm ca înainte, campaniile de employer branding. În felul acesta au menținut sentimentul puternic de apartenență al angajaților săi. Dar, pentru ca o astfel de campanie să fie posibilă, e necesar să ai ce comunica și lucrurile intern să fie coerente și aliniate. Deci multă, multă muncă.

Best Employer Fest este evenimentul unde Strategi și Experți în HR au împărtășit comunității cele mai bune exemple de la cele mai admirate companii, într-un festival de bune practici de „employee experience”, proiecte și inițiative ce ne ajută să fim un angajator de TOP.

Pentru cei care nu au putut participa la evenimentul online, vă vom prezenta pe scurt ideile principale desprinse din discuțiile cu invitații noștri.

Începem așadar suita materialelor cu Elisabeta  Moldoveanu, Business Unit Manager Grafton by Gi Group. Aceasta a vorbit despre Profilul de angajator dezirabil – Efectele lui 2020 se simt încă și probabil vor marca ritmul în care ne desfășurăm activitatea pe termen cel puțin mediu. Am trecut de la a candidate driven market la focus înapoi pe angajator și, cu toate ca această schimbare vine cu avantaje, aduce și o presiune pe imaginea pe care angajatorii o proiectează în piață.

Iată pe scurt ideile principale ale discuției cu Elisabeta Moldoveanu:

  • Prezentarea companiei – cine este GiGroup
  • Care este specificul companiei
  • Experiența „semi” post-pandemie
  • Schimbările pe care l-au făcut în această perioadă
  • Care sunt așteptările candidaților din piață
  • Procesul de recrutare
  • De ce nu reușim să atragem candidați?
  • De ce nu vor candidații să facă o schimbare punctuală?
  • Prioritățile candidaților
  • Pachete de beneficii, salarii
  • Stabilitate, încredere, atractivitate
  • Ce înseamnă Resurse, Claritate, Cultură organizațională pentru candidați
  • Employer branding
  • Elemente cheie în procesul de recrutare
  • Training
  • Career plan
  • Comunicare
  • Meritocracy
  • Employee wellbeing
  • Employee development
  • Proceduri interne
  • Interacțiunea cu angajatorul – decisivă în recrutare/acceptare
  • Feedback, Calitate, Cantitate
  • Angajatul ideal există?
  • Cum se adaptează companiile la cerințele pieței

Dacă doriți să vizualizați prezentarea oferită de Elisabeta Moldoveanu, click aici.

Dacă doriți să vizionați întreg evenimentul, click aici.

Comentarii

Incarcati mai multe articole similare
Incarcati mai multe dupa Marilena
Incarcati mai multe in Agenda HR

Lasă un răspuns

Verificati De asemenea

Strategii HR de succes: cum își consolidează companiile brandul de angajator și își promovează angajații

Într-un context de piață a muncii extrem de competitiv și în continuă schimbare, strategii…