Acasa Agenda HR WEBCAST: FAST FORWARD. ORGANIZAȚIA DIGITALĂ EDIȚIA V. REMOTE PERFORMANCE CULTURE

WEBCAST: FAST FORWARD. ORGANIZAȚIA DIGITALĂ EDIȚIA V. REMOTE PERFORMANCE CULTURE

5 min citire
0
0
663

Cum păstrezi sau creezi o cultură sănătoasă când oamenii sunt la distanță

Miercuri 11 noiembrie, între orele 15:00-17:00

Revista HR Manager împreună cu Humanistic, partener al evenimentului, organizează miercuri 11 noiembrie, între orele 15:00-17:00, a 5-a ediție din seria de evenimente online „FAST FORWARD. ORGANIZAȚIA DIGITALĂ”. Conferința pornește discuția despre performanța organizațională, discuție ce se pregătește în majoritatea organizațiilor spre final de an prin încheierea procesului de management al performanței.

Această ediție se concentrează asupra subiectelor legate de evaluarea performanței angajaților într-un an plin de provocări:

  • Cum înlocuim procesul existent de management al performanței, cum îl adaptăm la noua realitate și de ce elemente ar trebui să țină cont noul proces?
  • Cât de pregătiți sunt leaderii companiei voastre pentru o conversație de feedback cu o echipă remote și cum ar putea să devină și mai pregătiți?
  • Cum am putea transforma, ca HR, discuția de performanță în timpul Covid într-o oportunitate de a regândi KPI pentru a muta focusul organizației spre lucruri cu adevărat importante în managementul echipelor?
  • Cum ar trebui să privim ca leaderi performanța echipei acum, când lipsa cifrelor conform așteptărilor nu este rezultatul lipsei de performanță a echipei, ci o rezultantă a unui context nefavorabil?
  • Cum schimbăm mentalitatea managerilor în interpretarea și măsurarea performanței, ce trenduri se observă și ce se va întâmpla pe termen lung în managementul performanței? Ce fac alte organizații în acest proces?
  • Într-un mediu foarte greu de controlat, cum va arăta până la final procesul de management al performanței? Cum vom calibra, evalua și pune în context performanța angajaților în contextul WFH pentru mulți dintre ei?
  • Cum pregătim liderii pentru aceste conversații și cum calibrăm întreaga organizație pentru ca discuția de final de an să fie motivațională și plină de sens?

Aflăm toate răspunsurile de la specialiștii și practicienii HR invitați la webcast:

  • MADI RĂDULESCU, Executive Coach, PCC, MBA, Managing Partner MMM Consulting Intl.
  • DORIN BODEA, Founder and General Manager, Result Development
  • CARMEN DUMITRACHE, Chief Officer Human Resources, Telekom România
  • LUMINIȚA FLOREA, People & Culture Director, Philip Morris România
  • DELIA MANDACHE, HR Director, High-Tech Systems & Software
  • IULIA BUCIUMAN, Managing Partner HUMANISTIC – Co-moderator
  • MIHAI ZÂNT, Business Coach, Managing Partner HUMANISTIC – Moderator

Prezentările și discuțiile se vor desfășura în limba română.

În timpul evenimentului aveți posibilitatea să adresați întrebări prin intermediul unui chat live.

Participarea este gratuită și se face pe baza confirmării înregistrării.

Înregistrarea se poate face accesând pagina evenimentului, unde se găsesc toate detaliile privind temele de discuție și vorbitorii acestei ediții.

Pentru mai multe informații legate de organizare, vă rugăm să ne contactați pe adresa evenimente@cariereonline.ro.


POWERED BY: Telekom, Philip Morris, MMM Consulting Int`l, Terapia

Parteneri media: RePatriot, Biz, Doing Business, Jurnalul de Afaceri, HR Club, Portal HR, CONAF, Financial Intelligence

Comentarii

Incarcati mai multe articole similare
Incarcati mai multe dupa Viviana Serban
Incarcati mai multe in Agenda HR

Lasă un răspuns

Verificati De asemenea

Care sunt avantajele voluntariatului şi de ce ar trebui să iei în calcul această activitate

Voluntariatul este, fără doar şi poate, o activitate venită din empatie şi din dorinţa de …