Acasa Performance 4 pași simpli prin care orice firmă de instalații sanitare își poate îmbunătăți serviciile

4 pași simpli prin care orice firmă de instalații sanitare își poate îmbunătăți serviciile

6 min citire
0
0
1,884

În industria instalațiilor sanitare, de cele mai multe ori clienții merg pe recomandări ale prietenilor sau cunoștințelor înainte să cheme un instalator pentru diverse reparații. Din acest motiv, este foarte important ca serviciile oferite să fie de calitate, indiferent că ești instalator licențiat sau ai propria firmă.

Câteva schimbări te pot ajuta să îți crești afacerea, să transformi potențialii clienți în unii fideli și să obții recomandări de la clienții actuali. Ia în calcul următoarele sfaturi, dacă vrei să îți administrezi afacerea mai bine și să îți îmbunătățești serviciile oferite clienților.

Fii mereu disponibil pentru clienți

Primul pas este să transformi întregul proces într-unul rapid pentru clienți. Asta înseamnă să fii disponibil pentru clienți și să răspunzi prompt la telefon, mai ales în timpul orelor de muncă. Așa cum arată cei de la Forbes.com, comunicarea constantă este una din cerințele clienților, pe lângă anticiparea nevoilor acestora și transparență.

Atunci când clienții sună, aceștia vor ca problema lor să fie rezolvată cât mai repede și să poată stabili exact ziua și ora când instalatorul va veni să verifice situația. Dacă atunci când sună, nu răspunde nimeni sau trebuie să lase un mesaj robotului, cel mai probabil vor încerca să caute ajutor în altă parte.

Pregătește-ți angajații

Angajații sunt imaginea unei firme și este necesar ca aceștia să fie prezentabili și să arate ca adevărați profesioniști atunci când ajung la client. Pentru asta trebuie să investești în câteva lucruri esențiale, așa cum sunt salopetele de lucru brodate cu logo-ul firmei, ghetele de lucru, trusele cu toate sculele necesare la o intervenție și o mașina pentru deplasări rapide. Atunci când instalatorul ajunge la client și este echipat și îmbrăcat corespunzător, clientul își va crea o părere bună despre serviciile oferite și, cel mai probabil, va recomanda și altor prietenii firma ta.

Creează oferte speciale pentru clienți

Una dintre cele mai bune tactici de marketing este să oferi reduceri de preț clienților. În acest mod vei reuși să atragi clienții noi care sună în legătură cu o problemă, dar și să reții clienții deja existenți care vor apela la tine data viitoare când vor avea nevoie de un instalator. Un alt beneficiu este faptul că îți vei îmbunătăți reputația, conform celor de la SmallBusiness.

Așa că, pe lângă serviciile de calitate, aceste reduceri speciale reprezintă un câștig pentru ambele părți. Cei care apelează la tine se simt apreciați și vor recomanda serviciile oferit de firma ta, ceea ce înseamnă că, în timp, vei câștiga noi clienți.

Cere întotdeauna feedback

Munca unui instalator nu se termină atunci când pleacă de la client. Așa că este important să iei inițiativă și să ceri clienților opinia în legătură cu intervenția instalatorului. Poți face asta printr-un formular, în care clienții să spună dacă au fost mulțumiți de intervenție și dacă au recomandări. În acest fel, arăți că ești deschis și dispus să faci schimbări ca să îți îmbunătățești serviciile, iar clienții vor căpăta încredere în serviciile firmei tale.

Îmbunătățirea serviciilor este primul pas către o afacere de succes, chiar și în domeniul instalațiilor sanitare, iar clienții mulțumiți vor recomanda și altor persoane serviciile firmei tale.

 

Sursă foto: Shutterstock

Comentarii

Incarcati mai multe articole similare
Incarcati mai multe dupa Marilena Ispas
Incarcati mai multe in Performance

Lasă un răspuns

Verificati De asemenea

Strategii HR de succes: cum își consolidează companiile brandul de angajator și își promovează angajații

Într-un context de piață a muncii extrem de competitiv și în continuă schimbare, strategii…