Agenda HR — 16 January 2017

de Constantin Pescaru

Angajaţii sunt mai productivi, mai motivaţi şi lucrează mai bine în echipă după ce participă la diverse evenimente organizate într-un mediu informal. Da, vorbim de eficienţa teambuilding-urilor, care reprezintă un must have pentru tot mai multe firme din România. 
Potrivit unui studiu realizat de Vision Consulting în rândul a 200 de companii din ţara noastră, 54% dintre ele organizează anual teambuilding-uri pentru angajaţi, iar 14% fac acest lucru semestrial. Pe de altă parte, 25% dintre respondenţi au spus că oferă o dată la câţiva ani astfel de programe angajaţilor.

Mai mult, 2% dintre companiile care au răspuns la sondaj recunosc că işi organizează singure, cu resurse interne, evenimentele de tip teambulding, pentru motivarea angajaţilor, iar 45% aleg să lucreze cu firme specializate în organizarea evenimentelor corporate.

Cât despre destinaţia aleasă, 87% merg în ţară, la munte, la mare sau în Delta Dunarii. Doar 10% dintre companii organizeză astfel de evenimente în străinătate.

Studiul mai arată că aproape jumătate din programele de teambuilding durează 2 zile.

Câti bani se bagă în teambuilding

Bugetul mediu pentru o zi de teambuilding diferă de la companie la companie. Se vede totuşi o corelaţie între cei care işi organizează singuri evenimentele, care alocă până în 50 euro / persoană, faţă de cei 45% din respondenţi care lucrează cu firme specializate şi au bugete între 50 şi 100 euro / zi / angajat.

Perspectiva pentru 2017 este bună

Studiul mai arată că 58% din firme vor organiza un program de teambuilding în acest an şi 28% vor organiza două astfel de programe. Dacă în 2016, 21% nu au avut niciun eveniment, anul acesta doar 8,7% vor nu aloca bugete pentru motivarea angajaţilor prin programe de teambuilding.

Citește continuarea materialului pe CARIERE.

Comentarii

Share

About Author

Revista HR Manager

(0) Readers Comments

Leave a Reply