Staffing — 17 May 2018

Ne gândim rareori la importanța accesoriilor de birotică și papetărie de la serviciu și ne dăm seama cât de multă nevoie avem de ele abia când avem nevoie de un pix pentru a semna niște acte ori de un dosar pentru toate documentele importante cu care lucrăm.

Fără îndoială, niciun departament nu poate funcționa fără aceste produse, cu atât mai puțin un departament de resurse umane, unde zilnic se fac rapoarte, noi contracte sau documente de procedură. Dacă trebuie să asiguri aprovizionarea unui departament de HR, ți-am pregătit o listă completă cu toate produsele necesare, dintre care le poți selecta pe cele de care au nevoie angajații tăi, astfel încât să te asiguri că nu ai uitat nimic important și că oamenii au la dispoziție toate lucrurile de care au nevoie pentru a-și îndeplini eficient sarcinile:

Hârtie

Produsele de papetărie sunt indispensabile oricărui business. De la hârtia de imprimantă, până la dosarele clasice cu șină sau documente tipizate, care ușurează munca tuturor, accesoriile de papetărie nu trebuie să îți lipsească din birou. Iată care sunt cele mai cumpărate:

    • Hârtie de imprimantă
    • Hârtie perforată pentru dosarele cu șină

 

 

  • Hârtie milimetrică
  • Hârtie de calc
  • Indigo și hârtie carbon
  • Etichete autocolante
  • Hârtie foto
  • Folii transparente
  • Post it-uri colorate
  • Carton alb sau colorat
  • Hârtie de împachetat
  • Cărți de vizită
  • Plicuri
  • Dosare
  • Timbre
  • Cutii de carton
  • Agende de birou
  • Carnețele de tip notepad

Produse de birotică

În funcție de activitatea departamentului de resurse umane din companie, poți avea nevoie de o gamă mai largă de produse de birotică. Printre acestea trebuie să se numere pixurile, creioanele, dar și markerele colorate, capsatoare etc. Nu uita să le treci și pe acestea pe lista ta:

  • Capsator
  • Capse
  • Decapsator
  • Foarfece
  • Cutter
  • Agrafe de foi
  • Cleme de prindere
  • Scoci
  • Lipici
  • Marker permanent
  • Markere colorate pentru whiteboard
  • Pixuri
  • Mine de pixuri
  • Creioane
  • Ascuțitoare
  • Gumă de șters
  • Riglă
  • Raportor
  • Cerneală
  • Pastă corectoare
  • Creion cu mină
  • Rezerve de mină de creion

Accesorii pentru depozitarea documentelor

Pentru că informațiile și documentele cu care lucrezi pot fi sensibile sau confidențiale, vei avea nevoie și de câteva accesorii pentru depozitarea lor în deplină siguranță. Iată ce opțiuni ai la dispoziție:

  • Bibliorafturi
  • Folii de plastic
  • Mape din carton sau din plastic
  • Caiete mecanice
  • Cutii speciale pentru arhivarea documentelor
  • Separatoare
  • Index
  • Dosare suspendabile

Chiar dacă departamentul tău de resurse umane nu are nevoie de toate aceste accesorii, este important să le ai în vedere pe toate atunci când faci aprovizionarea. Doar așa te poți asigura că nu ai omis nimic și că angajații au la dispoziție cele necesare pentru a-și îndeplini sarcinile.

Sursă foto: Shutterstock/Copyright: GaudiLab

Comentarii

Share

About Author

Marilena

(0) Readers Comments

Leave a Reply