Editorial — 15 December 2014

de Roxana Maxim

Editia de noiembrie a prestigioasei publicatii Harvard Business Review titra raspicat: „The Internet of Everything. Smart, connected products will transform your business”. Corect? Corect. Internetul si tehnologia ne-au schimbat dramatic si ne-au schimbat pentru ca ne-a indeplinit doua dintre cele mai arzatoare dorinte: de a ne informa si de a ne conecta unii cu ceilalti. Ganditi-va doar la cat de importanta a ajuns sa fie conexiunea la Internet atunci cand suntem in trafic sau la cat de fericiti suntem ca putem sta de vorba prin Facebook, WhatsApp sau Skype cu prietenii aflati la distanta.

Tehnologia nu va pleca de langa noi pentru o buna bucata de timp. Si se pare ca nici HR-ul nu are de gand sa se dea la o parte. E momentul sa deschideti larg bratele si sa imbratisati tehnologia. Apoi sa o tineti strans si sa ii dati drumul abia cand simtiti ca ati profitat la maximum de ea. Intr-adevar, automatizarea si standardizarea a dus la disparitia anumitor job-uri, dar in acelasi timp a creat oportunitatea pentru dezvoltarea altor competente si roluri. E timpul ca HR-ul sa se reinventeze pentru  ca tehnologia nu ne pastreaza locul caldut cat noi ne scufundam in nostalgie si negare.  Da, multe tehnologii de HR ne depasesc bugetele, dar nici un furnizor nu ne impiedica sa fim informati, sa ne dezvoltam abilitati noi si sa ne concetram pe partea creativa a profesiei. Care este aceasta? Va las sa descoperiti printre randurile textelor de la HR Tech 2014.

Si parca as indrazni sa extind putin viziunea celor de la HBR si sa spun ca „Smart, connected people will transform your business”…nu? 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Roxana Maxim
Manager de proiect, HR Manager

Articol publicat in revista HR Manager, nr.36, decembrie-ianuarie

Comentarii

Share

About Author

Roxana Maxim

(0) Readers Comments

Leave a Reply