Acasa Agenda HR 80 de manageri la final de maraton

80 de manageri la final de maraton

6 min citire
0
0
585

80 de Manageri HR au terminat ieri, 29 septembrie 2015, primul Maraton de business organizat în România: HR [PLAY] TECH MARATHON. Sala Polivalentă a Clubului Dinamo a fost ieri, 29 septembrie 2015, gazda primului eveniment playful dedicat industriei de HR: manageri de HR şi furnizori de tehnologie HR s-au întâlnit în cadrul unei reprezentaţii inedite pentru un eveniment de business.

strategie

Conceptul de eveniment Playful este genul de manifestare care activează energia participanţilor, pentru că acest univers al jocului sau al competiţiei sportive cu obiectivele şi regulile ei clare generează o schimbare autentică în comportamentul oamenilor şi creşte semnificativ angajamentul, motivaţia şi nivelul de implicare. Am migrat din Economia cunoaşterii către Economia implicării.
Evenimentul este o iniţiativă a revistei HR Manager pe baza unui concept dezvoltat de către compania de training şi consultanţă EQUATORIAL.

Metafora jocului a fost maratonul virtual. Competiţia s-a desfăşurat pe echipe, iar performanța individuală a contat în performanţa echipei. Pe parcursul a patru ore de joc efectiv, participanţii au rezolvat 1800 de provocări primite de la sponsorii cursei: HR Sincron, Romanian Software, UCMS Group România, Telekom România, Club Moving România, SAP România, INSOFT Development&Consulting şi Epson România.

DTZ_8373113.000 este numărul total de „calorii arse” de participanţii la cursă, ca urmare a rezolvării provocărilor primite. Caloriile astfel obţinute sunt convertite automat în alimente sănătoase pe care organizatorii le vor dona în numele participanţilor, copiilor de la SOS Satele Copiilor.

În felul acesta efortul, implicarea şi interacţiunea managerilor de HR au primit un scop mai înalt decât cel al performanţei individuale.

„A fost un eveniment inedit şi captivant, o metodă minunată de învăţare şi dezvoltare aşa că mulţumim pentru că aţi creat acest eveniment! Mie mi-au plăcut mult şi locul ales, şi resursele naturale pe care le-am avut la dispoziţie! Un cadru excelent de performanţă! Apreciez evenimentul în sine şi faptul că am fost primii care au participat la el, într-o primă ediţie. Sunt foarte mulţumită cu tot ceea ce am obţinut, participând la eveniment. Succes mai departe tuturor şi sper să ne revedem la anul!” a transmis Lavinia Galcea, Coordonator Proiecte Dezvoltare HR, Romstal.

miscare-hr-tech

„A fost minunat că un singur eveniment a reuşit să atingă subiecte atât de actuale, dar şi tendinţele pieţei de HR. Ne-a arătat că viitorul proceselor de învăţare şi dezvoltare este jocul, că tehnologia face parte din viaţă noastră, că atât companiile, cât şi angajaţii trebuie să fie responsabili social, dar şi că balanţa job-viaţă personală este extrem de importantă. Mi-au plăcut spiritul şi atmosfera care s-au creat, competitivitatea şi fair play-ul participanţilor, dar şi posibilitatea de a cunoaşte oameni veseli şi deschişi. Îmi doresc ca acest maraton al învăţării, performanţei, responsabilităţii sociale şi, de ce nu, al bunei dispoziţii să continue. Contaţi pe mine!” a declarat Andreea Ion, HR Director Policolor, după eveniment.
Primele trei echipe au urcat pe podiumul festiv competiţiei şi au primit premii constând în abonamente de fitness oferite de Club Moving şi pachete SPA ofertite de Belle Maison SPA.

Au fost premiaţi şi primii trei cei mai performanţi «maratonişti» cu premii constând în expresoare oferite de Tchibo România.

Evenimentul a fost organizat cu sprijinul Event Link 360, FruFru, Tchibo România, Arta Ceaiului, Belle Maison SPA, Artmaniacs, Aqua Carpatica, Max Relax,Prăjiturile Ancuţei, Scandia Food, Miere de la Ţară, Antalis şi Librăriile Humanitas.

Aici puteți accesa Galeria Foto a evenimentului.

Comentarii

Incarcati mai multe articole similare
Incarcati mai multe dupa Marilena
Incarcati mai multe in Agenda HR

Lasă un răspuns

Verificati De asemenea

5 jocuri eficiente pentru consolidarea echipei

Într-un mediu de lucru dinamic și stresant, consolidarea echipei devine o prioritate, mai …