Performance — 10 October 2017

Laudă-i pe angajați în public, dacă îți dorești o echipă unită și care să facă performanță.

Angajații nemulțumiți că meritele nu le sunt recunoscute reprezintă o problemă pentru aproape orice companie în curs de dezvoltare. Cei mai buni profesioniști care lucrează în relații umane nu vor sta cu mâinile în sân, impasibili în fața unei astfel de probleme. Dimpotrivă, pentru un mediu de lucru sănătos și pentru a crește o companie de succes, liderii performanți vor face un efort, alături de managerii de HR, pentru a se asigura că oamenii care lucrează pentru ei se simt împliniți profesional, sunt motivați și productivi.

Iată care sunt cele 3 lucruri pe care cei mai buni oameni de HR le fac în fiecare zi:

 

  • Cultivă o cultură organizațională sănătoasă

 

Motivarea angajaților este o parte importantă din misiunea unui om care lucrează în departamentul de relații umane al unei companii. Dacă problemele care țin de productivitatea angajaților sunt discutate semestrial sau numai o dată pe an, în scurt timp profitul companiei va fi afectat. La fel și oamenii, care își vor pierde pasiunea pentru job.

Agenția de marketing Gavin Advertising din New York și-a făcut un obicei din a-l lăuda pe unul dintre angajați în fiecare zi de luni, în fața întregii echipe, pentru eforturile excepționale. Este un obicei care încurajează performanța, au observat oamenii de aici și o competiție sănătoasă între angajații companiei. În plus, este o metodă eficientă prin care cei mai buni dintre oameni pot fi păstrați în companie și ajutați să-și atingă potențialul maxim.

O cultură organizațională sănătoasă se creează și prin contractarea unor servicii precum aceste ateliere pentru companii, care îi ajută pe oameni să descopere hobby-uri noi, să acumuleze cunoștințe valoroase în domenii de interes pentru ei sau să adopte un regim alimentar sănătos.

 

  • Îi laudă des pe angajați în public

 

Majoritatea oamenilor care lucrează în departamentele de relații umane înțeleg importanța angajaților în schema organizațională a unei companii, însă puțini sunt cei care sunt pregătiți să le recunoască deschis meritele, atunci când este cazul. Iar asta nu înseamnă neapărat cadouri costisitoare de Crăciun. Mai mult, pe siteul OfficeVibe – specializat în cercetări de acest tip – recunoașterea se află pe primul loc în topul factorilor care duc la satisfacția angajaților. Este cea mai simplă metodă pentru ca fiecare membru al echipei să rămână motivat și inspirat.

 

  • Cer feedback de la oamenii alături de care lucrează

 

Lipsa comunicării sau o comunicare defectuoasă va crea o stare de dezechilibru și tensiune în echipă, pentru că angajații nu vor ști care sunt așteptările liderilor în privința lor. Tot lipsa comunicării duce și la situații în care managerii nu sunt conștienți sau pur și simplu nu cunosc așteptările angajaților. Este o situație mult mai gravă, cu un impact negativ pe termen lung.

Misiunea unui om de HR este să identifice aceste probleme, să ceară feedback de la angajați și să le ofere la rândul lor direcții viitoare de acțiune în cadrul companiei.

A înțelege care sunt așteptările unei echipei și a descoperi punctele forte ale fiecărui angajat sunt două lucruri esențiale pentru succesul unei companii.

Folosești aceste strategii cu angajații din compania ta? Ai adăuga ceva acestei liste?

Sursă foto: Shutterstock.com

Comentarii

Share

About Author

Marilena

(0) Readers Comments

Leave a Reply